Voorwaarden

Voorwaarden

Abonnementen

Alle abonnementen worden ieder jaar automatisch verlengd. Zo hoef je geen poster of DADA te missen. Opzeggen kan alleen schriftelijk, om misverstanden te voorkomen. Een mail naar hallo@plint.nl is ook goed maar let er goed op dat je een ontvangstbevestiging van ons ontvangt. Er gaat wel eens iets mis in de digitale wereld – als je geen mail terug krijgt, is de kans groot dat je mail niet is aangekomen en de opzegging dus ook niet.

Een posterabonnement moet uiterlijk eind juni worden opgezegd, een abonnement op DADA uiterlijk 3 maanden voor je abonnement verlengd wordt.

Copyright

Op alle uitgaven rust copyright en beeldrecht: van de dichter, van de kunstenaar, de vormgever en Plint. Het is hun werk en daar mag je niet zo maar iets mee doen – ook niet voor een eigen site en ook niet voor het onderwijs. Het zijn vaak heel aardige mensen dus laat het even weten als je plannen hebt – dan regelen we het netjes. Ook de inhoud van deze site www.plint.nl is auteursrechtelijk beschermd en eigendom van Plint.

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Plint en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen Plint en jou. Door te bestellen ga je accoord met de algemene voorwaarden van Plint.

Prijzen en kosten

De prijzen op www.plint.nl en in de brochures zijn inclusief 6 of 21% btw en exclusief verzend- en eventuele administratiekosten. Bij prijswijzigingen en/of – verhogingen gelden de tarieven die op dat moment op www.plint.nl vermeld staan.

Bezorgadres en leveringsservice

Bestellingen worden in Nederland geleverd voor € 2,50 en in Belgie voor € 6,25. Verzending naar andere landen is helaas niet mogelijk. Voor de hoogte van de verzend- en rembourskosten maakt het niet uit of je één of meerdere uitgaven bestelt.

Levering

We doen ons uiterste best de bestelling met de grootste zorgvuldigheid uit te voeren. Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verzonden in volgorde van binnenkomst.* Op een werkdag voor 15.00 uur besteld, binnen twee werkdagen in huis.
* We verzenden brievenbuspost met TNT, pakjes met GLS.
* Als je bestelling is ingepakt, krijg je een mail.
* Als het een pakje is, staat er in de mail een track & trace nummer.
* Daar kun je eventueel ook een ander bezorgmoment kiezen.

Geen mail gehad?
Dan gaat er iets niet goed.
Stuur een mail aan hallo@plint.nl of bel  (tijdens kantooruren) 040-2454001.
Kijken we het meteen even na.

Totstandkoming van de overeenkomst

We hebben het recht een bestelling te weigeren of aan de levering bijzondere voorwaarden te verbinden.